Consultoria i suport

/Consultoria i suport
Consultoria i suport2018-11-07T16:16:36+00:00

El nostre servei garanteix MÀXIM RENDIMENT a tota la teva infraestructura.

El nostre servei de Consultoria i suport en informàtica inclou ELS TEUS SISTEMES, ESTRUCTURES i SEGURETAT.

Acompanyen el teu negoci de forma personalitzada en tot el cicle dels sistemes informàtics, assessorant en el disseny, exploració i millores d’equips informàtics. Som especialistes en Seguretat informàtica, Bases de Dades, Web, Mail, Virtualització, Monitoratge i Xarxes.

MODALITATS MANTENIMENT INFORMATIC

Confia’ns els teus sistemes

Estaràs informat de novetats en relació al teu entorn informàtic.
Coneixeràs totes les opcions de millora relacionades en temes que siguin d'interès.
Resoldràs dubtes de forma més ràpida i fàcil.
Encertaràs en les decisions tècniques estratègiques.
Gaudiràs de descomptes especials en combinar serveis.
  • OUTSOURCING. Suport tècnic integral dels sistemes.

  • XARXES. Gestió distribuïda de servidors i xarxa.

  • MONITORATGE. Control sobre la plataforma informàtica.

  • SERVEI TÈCNIC. Manteniment evolutiu i correctiu dels sistemes.

  • BACKUP. Còpies de seguretat i restauració.

  • PLANS. Elaboració del pla IT i pla de contingència.

COMPARATIVA DE LES MODALITATS DE MANTENIMENT INFORMÀTIC

Pla de manteniment

Contracte anual de manteniment preventiu basat en accions mensuals presencials o remotes, amb tarifa plana ajustada segons infraestructura i necessitat.

Talonari d'hores

Bossa d’hores de suport on s’ofereix resposta davant incidències en remot i presencial, que s’adquireix per anticipat al seu ús i té durada màxima un any natural.

Suport sota demanda

Sense disposar de cap tipus de contractació anual, s’ofereix un suport puntual tant en remot com presencial per a la resolució d’incidències informàtiques de la seva empresa.

PLA DE MANTENIMENT TALONARI D’HORES SOTA DEMANDA
Suport remot
Suport presencial
Desplaçaments inclosos
Temps de resposta prioritari
Auditoria inicial
Manteniment preventiu
Gestió inventariat
Monitoratge sysges (opcional) (opcional) (opcional)
Contractació SLA’s de resposta (opcional) (opcional) (opcional)