Plans SYSGES

/Plans SYSGES
Plans SYSGES2019-06-12T09:14:38+00:00

UN PLA PER CADA NECESSITAT

Protecció dels teus sistemes les 24h del dia, TOTS els dies de l’any.

El nostre servei de monitoratge estableix vigilància contínua i mitjançant les revisions periòdiques es permeten detectar amenaces crítiques a curt i llarg termini, donant solució a les incidències detectades de forma correctiva i preventiva.

SYSGES INICIAL

60€/mes
  • Contracte ANUAL
  • Monitoratge 24×7 servidor
  • Accés on-line SYSGES
  • Manteniment (*)
  • Assistència viamail
  • Tractament d’alertes 8×5
  • Reenviament d’alertes
  • Possibilitat AMPLIACIÓ PLA (**)

SYSGES BÀSIC

125€/mes
  • Contracte ANUAL
  • Monitoratge 24×7 servidor
  • Accés on-line SYSGES
  • Manteniment preventiu
  • Assistència via mail
  • Tractament d’alertes 8×5
  • Reenviament d’alertes
  • Possibilitat AMPLIACIÓ PLA (**)

SYSGES AVANÇAT

180€/mes
  • Contracte ANUAL
  • Monitoratge 24×7 servidor
  • Accés on-line SYSGES
  • Manteniment (*)
  • Assistència via mail
  • Tractament d’alertes 8×5
  • Reenviament d’alertes
  • Possibilitat AMPLIACIÓ PLA (**)

Per contactar el servei, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon o mail.

Moltes gràcies.

Els PLANS inclouen:

  • Quotes mensuals

  • Accés a l’Àrea de Client

MANTENIMENT (*)

  • Manteniment preventiu

  • Manteniment correctiu

  • Informe MENSUAL

  • Informe ANUAL

AMPLIACIÓ PLA (**)

  • Serveis presencials

  • Assistència 24×7

  • Contractació d’SLA

  • Assistència via telèfon

  • Que és SYSGES?

    SYSGES és un sistema de monitoratge i control sobre tota la infraestructura informàtica del teu negoci (servidors crítics, serveis necessaris, …).

  • En què consisteix el servei?

    Posada en marxa i manteniment de monitoratge 24×7 del servidor des del nostre entorn al núvol basat en NAGIOS. Aquest, efectua un control de diferents punts de funcionament dels servidor, presentant informació sobre l’estat actual a més de recopilar informació històrica que permet generar gràfics d’evolució. L’entorn és accessible pel client de manera que és possible en qualsevol moment, consultar qualsevol d’aquesta informació.

  • Accions correctives i preventives

    Dues hores mensuals per efectuar una revisió periòdica en remot de manteniment preventiu, correctiu i/o aquelles tasques que siguin sol·licitades expressament. Es donarà prioritat a aquelles accions que calgui realitzar per corregir problemes reportats pel monitoratge.